Thursday, September 25, 2008


entahlah...diam diam dah hampir tamat ramadan yang mulia, sedar tak sedar ibadat masih jauh tertinggal rasanya...kepada semua muslimin dan muslimat selamat menyambut kedatangan aidil fitri yang mulia beberapa hari lagi...

malam ni tiba2 datang lagi minah tu Ym aku....."hai" katanya "pernah tunjuk body online?"

"ish ish ish, buat aper?" kata aku...."boleh pakai kebaya jarang?"...laaa ada gak minah yang sewel berjual kebaya dan mintak kita tunjuk body online...sewel ker aper?ker lesbian? eeeeeeeiiiii nauzubullah hi munzalik...

kemudian masuk lak " hai...jom fon sex"...laaaaaaa teruk betui orang muda skang nih...giler macam2 giler....jangan lah anak cucu aku jadik cam tu...bior ler gunekan internet benda yang berfaedah

aku berjaga malam, kot kot temui malam lailatul qadar...eh eh eh...macam ler aku nih alim sangat boleh jumpa.....berangan le...tapi maner tau kan...Allah nak kasi saper sajer...tdo dulu la...nanti bangun sahur boleh ler tahajud lak....ramadan ni biar ler jadi vacation bagi semua hal yang buruk2....sampai biler2.....aminnnnnnn

No comments: